Eerste dagen met Nathan - Reisverslag uit Hangzhou, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Eerste dagen met Nathan - Reisverslag uit Hangzhou, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Eerste dagen met Nathan

Door: Gert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Adriana

17 Juni 2014 | China, Hangzhou

Hallo lezers,

Hierbij even een verslag namens de China reizigers, ze hebben een erg slechte internetverbinding, vandaar dat ik even een update geef.
Gistermorgen hebben we Nathan in onze armen mogen sluiten, wat een geweldig moment is dat, als je zoon die je alleen nog kent van de foto, eindelijk kan knuffelen en omarmen.
Na een chaotische en langdradige overdracht lekker terug naar het hotel, waar we Nathan eerst in alle rust hebben bewonderd.
Wat moet er allemaal wel niet in dat kleine mannetje omgaan, vanuit een veilige situatie wordt je ineens overdragen aan twee van die dames uit het verre Nederland.
Nathan is nog een beetje onwennig onder de situatie, wil graag naar buiten, vindt al het nieuwe speelgoed wel interessant, maar wil het liefste weg.
In de middag nog naar de bank voor de gebruikelijke geldwissel en daarna lekker eten met elkaar.
Het eten gaat Nathan goed af, eet als een echte jongen, snel en met veel geluid.
De nacht verliep rustig, Nathan was behoorlijk moe van alle gebeurtenissen, en wij zelf ook. Na een vroeg ontbijt, terug naar het bureau om de papieren overdracht verder te regelen. Zolang je binnen bent is het met de temperatuur goed uit te houden, eenmaal buiten is het 37 graden, puf, puf dat zijn we niet meer gewend in ons kikkerlandje. Nathan kan er beter tegen dan ons. Hij vindt het buiten helemaal geweldig, zit graag in de buggy, ervaart hij waarschijnlijk als veilig.
Eenmaal terug op de hotelkamer is hij minder snel tevreden, wil graag weg en haalt veel kattenkwaad uit. Hij vindt de situatie nog wat vreemd, wel spreekt hij ons graag na. Heeft zijn eigen naam al nagezegd.
We gaan nu even lekker genieten van het avond eten en ik zal jullie de komende dagen op de hoogte houden van alle ontwikkelingen.

Veel liefs van Adriana uit het verre China.

Geupload door de thuisblijvers vanuit het bewolkte Nieuwland.

l.s heb helaas nog geen foto`s om te plaatsen.

• 17 Juni 2014 - 19:57

Opa En Oma Van Drenth:

Wat een bijzonder moment zal dat geweest zijn, voor het eerst je zoon in je armen. Hij zal zeker wel even moeten wennen aan alles.

Heel veel liefs van ons en Gods zegen!

• 17 Juni 2014 - 22:34

Thirza:

Wat fijn om wat te horen van jullie en wat fijn om te horen dat nathan nu bij jullie is.
    T klinkt als een lekkere boef.
    Ik zie jullie al helemaal gaan met m over de straat.
    Ik zie uit naar jullie volgende berricht liefs thirza

• 17 Juni 2014 - 22:48

Alexander & Feikje:

Wat een prachtig verhaal! Fijn dat het goed gaat. Geniet van alles!

• 18 Juni 2014 - 09:04

Teus En Astrid:

Wat heerlijk om jullie zoon eindelijk te mogen zien en vasthouden!
    Ook bijzonder Adriana om dit met je moeder te doen.
    Geniet ervan en Gods zegen!
    liefs Teus, Astrid, Maxim en Iris

• 18 Juni 2014 - 10:44

Arie, Annemieke En Kids:

Mooi om te lezen, wat fijn dat het met Nathan zo goed gaat. 't zal best een uitdaging zijn om zo'n lekker buiten-speel-mannetje in een kamer tevreden te houden.
    Gods zegen, Wijsheid en Liefde toegebeden! Miek en de mannen

• 18 Juni 2014 - 11:43

Rosalinda:

Wat heerlijk zeg het is zo ver, Nathan voorgoed bij jullie!
    Goed dat hij ontdeugend durft te zijn , het klinkt echt als een bijzonder boefje.
    Ik heb begrepen dat oma mee is, wat bijzonder dat je dit kan delen met je moeder.

Liefs Roos

• 18 Juni 2014 - 20:47

Anja De Zwaan:

Van Harte met jullie zoon Nathan. Eindelijk in jullie armen, om voor te zorgen en van te houden.
    Heel veel sterkte en geniet van dit manneke!
    Groet Anja de Zwaan (mama van Jun & Yuanne, china) FB

• 18 Juni 2014 - 22:52

Ilona:

Hai lieverds!
    Goed om van jullie te horen! Fijn dat Nathan al bij jullie is, we zien uit naar de 1e foto's en wensen jullie drietjes veel wijsheid en liefde toe, ik ben benieuwd naar de volgende verhalen van dit mannetje, zo te horen een ondernemende zoon ;-) Liefs Ilona

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013