Nog 14 dagen en dan.....naar Nathan - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Nog 14 dagen en dan.....naar Nathan - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Nog 14 dagen en dan.....naar Nathan

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

07 Juni 2014 | Nederland, Nieuwland

Het is nu 17;55 en ik realiseer me dat ik over precies 14 dagen opstijg in die grote blauwe vogel,naar China.
Het land waar jij geboren bent lieve Nathan,wat komt het snel dichtbij.
Je bent al zo ons kind en wat zij we gelukkig dat precies jij bent uitgekozen om ons zoontje en broertje te zijn.

Wees welkom ons langverwachtte kind.

een kus van je mama

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?