Twee weken Nathan - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Twee weken Nathan - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Twee weken Nathan

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

22 Mei 2014 | Nederland, Nieuwland

Lieve Nathan,twee weken geleden kwam je in ons leven.
Wat hoor je er al helemaal bij.
We denken aan je als we opstaan we bidden voor je als we naar bed gaan.
De hele dag door ben je in onze gedachten.we willen zooo graag naar je toe.

Ondertussen wordt jou komst zorgvuldig voorbereidt.
Je kamertje is geverfd en behangen.
Al heel wat spulletjes zijn er gekocht.
Je nieuwe speelgoed wordt door je zussen uitgetest en goed bevonden ..dus wat willen we nog meer.

Afgelopen maandag heeft mama een pakket op de post gedaan.
Tnt doe je best ,we hopen dat het snel aar jou toe komt,en je nog even zult genieten van de spulletjes die er in zitten.

We tellen de weken af en hopen gauw te horen dat de TA (travel approvel ) er is .

Vanavond gaat papa weer verder met je kamertje ,van het weekend schoomaken en INRICHTEN....

Dag lieve kleine vent ..tot snel

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013