Ons prachtkind is een .......ZOON - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Ons prachtkind is een .......ZOON - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Ons prachtkind is een .......ZOON

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

12 Mei 2014 | Nederland, Nieuwland

Op 7 mei 2014 zijn wij ouders en 3 grote zussen geworden,van een prachtig mooi lief mannetje:
******Nathan*******

Wat zijn we gelukkig,blij en trots en dankbaar,voor dit Godsgeschenk.

Nathan is geboren met een verminderde functie van zijn rechterarmpje.
Verder wordt hij beschreven als een slim en levendig kind.

Iedereen hier is door het dolle heen ,we kijken er heel erg naar uit om voor hem te zorgen ,hem te knuffelen en NOOIT meer los te laten!

Lieve Nathan vergeet nooit ,niet een moment.
Dat je zo ontzettend welkom bent!

Liefs van papa mama en je 3 grote zussen

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?