Home sweet Home, here we come - Reisverslag uit Peking, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Home sweet Home, here we come - Reisverslag uit Peking, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Home sweet Home, here we come

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

29 Juni 2014 | China, Peking

Hallo Lieve Lezers,

Hoogste tijd om jullie weer even bij te praten van alle avonturen vanuit China.
Donderdag zijn we zoals ik al had geschreven naar de dierentuin in Beijing geweest, het was een echt avontuur.
Nathan genoot van alle dieren die hij voor het eerst in zijn leven zag, hij was zeer onder de indruk vooral van de grotere dieren.
Het was veel van oh, en kijke mama.
Geweldig om te zien, als hij zo geniet.
Verder gaat het erg goed met Nathan, zit goed in zijn vel, het eten is niet aan te slepen. Lijkt wel of hij altijd trek heeft.

Vrijdag zijn we nog even terug geweest naar de Silk-markt, ik had nog niet genoeg van de koopjesjacht.
Nog wat leuke spulletjes gescoord voor de meiden en Nathan en een leuke tas gekocht voor Tao-Qi, als dank voor de geweldige begeleiding van afgelopen week.
Ze was helemaal in haar nopjes met haar cadeau.

Zaterdag hebben we rustig aangedaan, het is ten slotte ook Shabbat. We hebben lekker een lange wandeling gemaakt en wat rondgehangen op de hotelkamer. In de middag zijn de andere stellen aangekomen in Beijing, na hun verblijf in de provincie.
Leuk om elkaar weer te zien en hun verhalen te horen en ervaringen uit te wisselen.
Je ziet dan wel dat Nathan erg verlegen is in het bijzijn van vreemde mensen en kinderen.
In de avond zijn we gezellig gaan eten met elkaar.
Heerlijk bij een authentiek Chinees eettentje, het smaakte geweldig.

Vandaag zijn we op souvenirjacht geweest om wat leuke spulletjes te kopen voor thuis.
Prachtige naamplaat gekocht voor Nathan, wat zou die leuk staan op zijn kamer. Verder nog wat prullaria ingeslagen en de dag was weer voorbij.
Hoogste tijd om lekker terug te komen naar Nederland, het is hier goed vertoeven, maar er is maar 1 Thuis.

Ik zou het geweldig vinden jullie te begroeten op Schiphol. als het goed is stuurt Gert-Jan nog even een email met de juiste vluchtgegevens en aankomsttijd.

Veel liefs van Adriana.

• 30 Juni 2014 - 10:37

Sandra:

Hallo lieverds,

Prachtig en mooi om jullie verhalen te lezen. We leven intens met jullie mee. We wensen jullie een goede terugreis en een geweldige eerste ontmoeting met papa en de meiden. PPppfff word er emotioneel van! ;-)

Knuffel en heel veel liefs,
    Yvo Sandra Jade & Bing xxx

• 30 Juni 2014 - 22:11

Anja De Zwaan:

Hoi
    Leuk dat we met jullie mee mochten reizen naar voor ons ook nog zo kort... herkenbare plekjes. Herkenbare foto's!
    En nu een verlangen & de hoogste tijd om naar huis te gaan, met jullie mooie Nathan.
    Wens jullie een fijne en veilige terugreis en een super ontvangst op schiphol met man en dochters.
    Groet Anja van FB en mama van 2 schatten uit china.

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013