Aankomst in Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Aankomst in Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Aankomst in Beijing

Door: Gert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Adriana

21 Juni 2014 | China, Peking

Hallo lieve lezers.

Vandaag zijn we aangekomen in Beijing, voor het laatste gedeelte van onze reis.
Het gaat ontzettend goed met Nathan, heeft zich helemaal overgegeven aan de situatie met zijn mama, hoera wat een prachtig moment was dat gisteren.
Hij is gisteravond heerlijk rustig gaan slapen en bij het wakker worden, zei hij mama en kreeg ik allemaal lieve kusjes.
Na een heerlijk ontbijtje gingen we op weg naar het vliegveld, Nathan vindt het reuze interessant. Al het verkeer op de grote weg, en daarna natuurlijk al die grote vliegtuigen.
In het vliegtuig was het ontzettend ontspannen, hij genoot van alles om hem heen, en maakt allerlei vrolijke geluidjes. Je merkt aan alles dat hij geniet.
Voor mij is dit ook heerlijk, ik kan zo in alle rust werken aan de o' zo belangrijke band.
In de bus naar het hotel nog even lekker geslapen bij mama op schoot. (je kan maar moe zijn van alles)
Na aankomst eerst maar even gegeten in het restaurant bij het hotel, waarna het weer tijd was om te skypen met het thuisfront.
Geweldig om de vreugde bij de meiden te zien als hun broertje in beeld is.
Nathan brabbelt al een beetje de namen van zijn grote zussen Noal-li, Joylin en Jadithja. Papa stond ook te glunderen toen Nathan "papa" zei.
Verder is het een echte entertainer als het thuisfront in beeld is. Maakt dansjes en gaat lekker springen en verteld allerlei verhaaltjes.
Laat vol trots zijn nieuwe T-shirt zien en geniet van alle aandacht.
Het is nu de hoogste tijd om de kleine man lekker in bad te doen en daarna gauw zijn bedje in.
Morgen gaan we naar het zomerpaleis en nog even pasfoto`s maken voor zijn paspoort.

Tot morgen, bedankt voor alle reacties. Ik lees ze elke keer met blijdschap

Veel liefs van Adriana.

• 21 Juni 2014 - 20:03

Saskia Van A5:

Wat een GOED nieuwsssss. Blij, blij, blij voor Nathan en voor jullie. Dappere vent! We zijn zo benieuwd naar jullie knul.
    Zo gek, een maand geleden zaten wij daar in het hotel en nu lopen jullie daar rond. Zomerpaleis is zo leuk in de zomer. Ga vooral met het bootje varen en dan teruglopen over de bogenbrug.

Wij bereiden ons voor op Noah's feestje over een week, veel zin in. Als GJ dit leest, hij is welkom hoor met de meiden.

Alvast goedemorgen en heerlijke nieuwe dag met je nieuwe zoon gewenst.

LIEFS, Saskia en mannen

• 21 Juni 2014 - 22:07

Annemieke Arie En Kids:

We vinden het erg fijn om je verslag te lezen Adriana! Geweldig dat hij zich zo thuis voelt bij jou! Gods zegen voor de komende dagen!

• 22 Juni 2014 - 05:01

Nick:

Dag Adriana, Maria & Nathan,
    Fijn dat jullie goed in Beijing zijn aangekomen. Wij zijn inmiddels in Guangzhou gearriveerd. Eind van de middag komt Chris. Ik probeer je vanavond te bellen. Mail, sms of WhatsApp nog even je kamernummer.

• 22 Juni 2014 - 10:17

Esther:

Hallo tanta Adriana, Nathan en oma,

Wat zijn jullie nu aan het doen? Is Nathan al een beetje aan het wennen?
    Ik mis jullie en wil jullie graag weer zien!

Kusjes van Esther

• 22 Juni 2014 - 15:29

Nick:

Mooie foto's. Echt een prachtig kind!

• 22 Juni 2014 - 21:57

Lydia:

Wat een knap ventje:-) :-) :-) :-)
    Leuk om meer foto,s te zien.
    Het skypen was vanmiddag een beetje druk en ineens was de ipad van gert oververhit hihi...dus geen verbinding meer
    Genietse lekker met elkaar en hoop snel weer wat te horen,

Xxlydia

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013