Laatste dagen in de provincie - Reisverslag uit Hangzhou, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Laatste dagen in de provincie - Reisverslag uit Hangzhou, China van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in de provincie

Door: Gert-Jan

Blijf op de hoogte en volg Adriana

19 Juni 2014 | China, Hangzhou

Hallo lezers,

Hierbij weer even een update namens Adriana.

Het gaat de laatste dagen goed met Nathan, hij ontdooit langzaam van alle invloeden die hij in het begin van de week heeft meegemaakt.
Laat steeds meer toe dat we hem lekker vasthouden en vertroetelen.
Hoera wat een overwinning, want het doet je als moeder veel verdriet als er bij je kind zo'n interne strijd gaande is.
Gisteren hebben we een prachtige boottocht gemaakt, Nathan vond het geweldig op het water.
Verder is hij nog steeds lekker ondernemend en is het liefste lekker buiten.
Op de hotelkamer komt hij ook steeds meer tot rust, speelt lekker met het nieuwe speelgoed vanuit Nederland en vindt het skypen met papa en zijn grote zussen beren interessant. Ook trommelen op de toetsen van de laptop doet hij erg graag, met als gevolg skype verbinding weer verbroken, maar ja dan bellen we weer even opnieuw.
Vanochtend hebben we lekker een lange wandeling gemaakt en veel van de omgeving gezien, in de middag staat er nog een bezoek aan de notaris op de agenda en dan hebben we de laatste officiële halte in de provincie weer gehad.
Zaterdag vetrekken we rond de middag weer richting Beijing voor het laatste deel van de procedure. Voor Nathan zal dit ook wat rustiger zijn als we weg zijn uit de omgeving waar hij is opgegroeid.
Verder vermaken we ons wel met lekkere ontbijtjes en af en toe een lekker bordje spaghetti bij de pizzahut.
Nathan heeft ook heerlijk zitten smullen van deze Italiaanse lekkernij.

Voor nu allemaal bedankt voor jullie reacties op de reisverslagen, het doet mij en mijn moeder goed dat er zoveel mensen zijn, die ons volgen via de blog.

Veel liefs van Adriana.

• 19 Juni 2014 - 11:07

Thirza:

Wat fijn om weer wat te lezen van jullie verblijf daar
    We denken veel aan jullie
    Een goede reis naar Beijing
    Dikke kus

• 19 Juni 2014 - 16:09

Ineke :

Hoi hoi

Wat fijn te lezen dat het goed gaat ,ik probeer jullie te bellen is de stekker er nog uit ?
    Ik probeer het morgen nog een keer .
    Waren alle documenten in orde ,morgen alweer vrijdag gaat snel hoor .
    Geef hem een knuffel van ons ,voor jullie ook hoor .
    Doe het opperhoofd de groeten .

Groetjes Arie en Ineke

• 19 Juni 2014 - 21:41

Ditty:

Leuk hoor die foto's

• 19 Juni 2014 - 23:32

Sandra En Yvo:

Hey schatten in het verre China,
    Wat heerlijk om te mogen lezen hoe voorspoedig en goed het met jullie gaat. Super om het weer te kunnen volgen, de eerste dagen bij zijn lieve moeder en het begin van een nieuw leven in een liefdevol huis. Het lijkt iets te vroeg maar bij deze alvast een behouden terugreis naar papa en de drie zussen in ons kikkerlandje. We kunnen haast niet wachten om hem te gaan bewonderen. Maar eerst als gezinnetje lekker aan elkaar wennen.

Groetjes,
    Sandra, Yvo
    Jade & Bing

PS: hoe beleeft oma deze verre reis?

• 20 Juni 2014 - 16:07

Saskia Van A5:

Lieve Adriana, oma en papa en de meiden thuis,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET NATHAN!

Fijn te lezen dat het vooruit gaat met Nathan. Oh wat een grote veranderingen in het leven van dit kleine ventje. Weg bij zijn pleegoma, naar het kindertehuis en nu bij jullie. Wat een veerkracht toont ook dit kleine hummeltje. Buiten voelt nog veiliger maar straks zal binnen juist veiligheid voor hem betekenen want daar heeft hij jullie en zijn zussen die er altijd zijn. Altijd dat ene plekje waar je veilig bent, waar er van je gehouden wordt, waar je gehoord wordt, waar je mag groeien en bloeien tot een prachtige vent.

Goede reis morgen naar Beijing, we bidden voor jullie en hopen zo dat de verbinding goed zal zijn. Kunnen we skypen en meer foto's zien van jullie kereltje.

LIEFS van Bouke, Saskia, Micha, Joshua & Noah

• 20 Juni 2014 - 17:03

Lydia:

Lieve dames en heer,:-)

Wat fijn om wat van jullie te horen.
    En wat een mannetje die nattie:-)
    Volgens mijn zijn mijn nattie en jullie nattie wel aan elkaar gewaagd:-)
    Blijf vooral genieten van die heerlijke ontbijtjes.
    Thuis moet je het weer zelf doen.

Knuffel xx

• 20 Juni 2014 - 22:48

Daniël En Annelieke:

Ha verre reizigers!
    Wat goed om van jullie te horen! Gelukkig gaat het nu wat ontspannender met Nathan.
    Het is een echte kerel zo te horen. Hij zal ook wel wat mans moeten zijn met 3 zussen! ;-)
    Hopelijk hebben jullie nog een ontspannen week samen en dan willen wij hem ook echt zien hoor!
    Dikke kus van ons!

• 20 Juni 2014 - 23:46

Gerwin, Mirjam, Esther,Levi En Sifra:

Hallo lieverds,

wat leuk om de verslagen te lezen!
    Zo te zien op de foto is Nathan een lekker ventje.We kijken er naar uit om hem echt te bewonderen.
    We denken aan jullie!!

Veel liefs van ons

• 21 Juni 2014 - 22:02

Annemieke Arie En Kids:

Hoi wat goed om te lezen. Wat een heerlijk gevoel is dat hè die armpjes om je heen, vooral als het even geduurd heeft voordat Nathan zover was! Hij klinkt als een lekker boefje!
    Leuk ff een foto erbij.

• 22 Juni 2014 - 16:34

Erwin En Joyce:

Hoi!

Wat leuk om jullie blog mee te lezen!!! En wat fijn dat het al na een paar dagen beter gaat. Fijne tijd nog in China!

Groetjes,
    Erwin en Joyce Zaal