Ineens is alles anders - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu Ineens is alles anders - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

Ineens is alles anders

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

12 Juni 2014 | Nederland, Nieuwland

Dinsdag avond was de reisbespreking in Alphen aan de Rijn,Hartlijk werden we ontvangen en meteen was er voor ons een bericht uit China.Maandag 22 juni zou het civil affairs bureau een week dicht zijn voor iets belangrijks. Dus de keus aan ons Naar Nathan een week eerder of later. Nou dat moesten we even laten landen. Goed gepraat gewikt en gewogen.Na een korte nacht een vroeg belletje naar contactpersoon van meiling en zij vervolgens contact met het reis bureau. Om 9;30 een go we gaan naar Nathan al....aanstaande zaterdag.
Op 16 juni in onze armen 5 weken na voorstel..hoe wonderlijk kan het gaan.
We hebben er zin in en vertrouwen, maar zij nu vooral heel druk met pakken ,wassen ,strijken spullen kopen enz.
Nog een paar dagen lief mannetje, we zullen je voor altijd in onze armen sluiten.
Dikke kus.

• 12 Juni 2014 - 16:15

Linda :

Hier een bericht van een stille meelezer; wat een stroomversnelling maar wat heerlijk voor jullie! Geniet van je reis en een prachtige eerste ontmoeting gewenst!
    Groetjes

• 13 Juni 2014 - 20:04

Anja De Zwaan:

Hoi,
    Tjonge...wat een rollercoaster, wij zaten ook binnen 5 wk na voorstel in China naar onze dochter...een erg drukke tijd voor die tijd, maar ook zo fijn niet lang te hoeven wachten op het zien, voelen, ruiken, knuffelen, en voor altijd in je armen je KINDJE. Wij wensen jullie een hele mooie tijd, een prachtige ontmoeting met jullie mooie zoon Nathan..
    Groet
    Reinard, Anja, Jun & Yuanne de Zwaan (fb)

• 13 Juni 2014 - 20:36

Cees Van Dijen:

Ik wens jullie een voorspoedige reis en een behouden thuiskomst. Ik zie uit naar de verslagen die hier zullen volgen. Groet, Cees.

• 13 Juni 2014 - 23:23

Saskia Van A5:

Lieve Adriana, nu ga jij op weg naar je zoon! Wat hadden we graag samen gegaan maar dat samen komt er zeker nog van. Ik wens je van alles maar bovenal Zijn zegen, bescherming en wijsheid toe.

De Here zegent jou en Hij beschermt jou
    Hij schijnt Zijn licht over jouw leven
    Hij zal genadig zijn
    Hij zal Zijn vrede aan je geven

En voor Nathan, je man en meiden en je moeder.

Dikke kus en ik zie uit naar je bericht uit CHINA!

XXX Saskia

• 14 Juni 2014 - 00:23

Esther:

Een meelezer van fb. Wat lief dat we jullie blog mogen volgen. We wensen jullie een hele goede reis. Lekker genieten van jullie kleine mannetje!
    Groetjes Esther, mama van 2 prachtige Chinese meiden.

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013