4 weken Nathan en een reisdatum - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu 4 weken Nathan en een reisdatum - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

4 weken Nathan en een reisdatum

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

04 Juni 2014 | Nederland, Nieuwland

Vandaag weten we 4 weken dat jij bij ons hoort lieve Nathan.
We zijn er helemaal klaar voor,en zo denk jij er ook over blijkbaar,want...gisterenavond zijn we gebeld dat de TA binnen is en dat we over 17 dagen al naar jou toe komen!
Wow dat is helemaal geweldig,en wat moet er ineens nog veel geregeld worden.

Komt allemaal goed zegt jou papa en dat is ook zo.

Vanmorgen eerst naar de notaris geweest op een machtigingsformulier te laten legaliseren,vanmiddag naar de rechtbank en dan is mama gemachtigd om jou op te halen in China.

Nog maar heel even ,en dan sluiten we jou voorgoed in onze armen.

Je zussen gaan een aftelkalender maken,want vanmiddag is iedereen lekker vrij.

We tellen de dagen en iedere dag is er eentje dichterbij JOU!

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013