EEn plekje voor Nathan - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu EEn plekje voor Nathan - Reisverslag uit Nieuwland, Nederland van Adriana Drenth - WaarBenJij.nu

EEn plekje voor Nathan

Door: Adriana

Blijf op de hoogte en volg Adriana

31 Mei 2014 | Nederland, Nieuwland

Lieve Nathan.

Lieve schat al 3,5 week hoor je in ons leven,en wat voelt dat fijn.
Zo bijzonder en toch zo gewoon.

De plannen voor jou thuiskomst stapelen zich op en het nodige werk wordt verricht.

Jawel je kamertje is al zo goed als klaar ,hier en daar nog wat een schemerlampje ..Het resultaat is prachtig #trots op jou papa# ,die hier zijn hand niet voor om draait.

Je zussen hebben meegeholpen om de commode in te pakken,en er is een lijstje gemaakt wat er nog gekocht moet worden.
Iedere dag is er eentje dichterbij jou.

Heerlijk hoor hoe meer kids hoe gemakkelijker het lijkt te gaan.
Over een weekje of 2 hopen we de reistoestemmig binnen te hebben,wat zou het geweldig zijn ,als je je verjaardag bij ons zou vieren.

Je zusjes zijn al cadeautjes aan het verzinnen en papa mag gaan betalen haha.

Alles loopt op rolletjes ,dus kom maar snel thuis lief mannetje.
Een dikke kus van papa mama en je zusjes

Adriana

Hoi,ik ben Adriana en mama van 3 prachtige meiden .Samen met Gert-Jan,hebben wij drie dochters die in ons hart geboren zijn. Onze oudste twee parels zijn 12 en 9 jaar oud en zijn geboren in Taiwan. Ons (nu nog)jongste geschenk is 3 jaar en geboren in China, over een aantal maanden hopen we ons gezin te mogen uit breiden met nog een prachtig kindje die net als zijn/haar jongste zusje geboren zal zijn China. Reizen jullie mee?

Actief sinds 07 Aug. 2013